We´re Only Here For About 90 Years If We´re Lucky, So Nothing Really Matters Very Much..

certainly not money
jag har 3 $ på mitt konto, men som jag brukar säga "pengar är inga problem" om det inte hade varit så att det börjar bli kallt & jag har absolut inga varma kläder, hur ska jag kunna hålla mina stackars pinnar till fingrar vid liv..

& så drömmer jag mig bort till min garderob därhemma, alla fina kjolar som ligger i ide..



iallafall jag & ami spenderade hela helgen i stan, fredagkväll i williamsburg, gillar´t


i lördags firade vi Febben som hade 26 års dag, afrikans restaurang, smakupplevelse


och man fick äta med fingrarna det gillade väl jag? o tea ännu en gång, kanske är den där pannkakan samma slags bröd som du försökte dig på, det hade tydligen stått i ett par dagar, surt som fan!


mitt lilla monster, jennieee


dags & vandra hem i natten (Emelie det är ingen riktig päls det är min teddybjörn)


då var det dags för lillkillen och åka, Bina grät lite på vägen hem

Kommentarer
Postat av: Tea

Åh din lilla myspys .. vad kul med surt bröd, mitt fick åka rakt i soptunnan, men man lär sig alltid nåt nytt. Pengar är inget problem nej, det brukar vi tjejer alltid skoja om.. Du får hålla lite i slantarna så du åtminstone har dina lemmar kvar nrä du kommer hem så småningom (den där extra munken på stan kan man ju vara utan ;) )Såg fotot på CURLY FRIES, nostalgi! Idag ska jag till tandläkaren, hujedamej hur ska jag klara detta?



Puss och kram till sötaste tjejen.

2009-09-17 @ 13:24:03
Postat av: Jenny

Sabinibin. Jag saknar dig :(

Vi maste forsoka hitta nagon dag som gar att ses nu till veckan!

Blir stollig!

2009-09-18 @ 02:31:13
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0