Sista Helgen I Augusti

fredag kväll efter jobbet åkte jag in till Hoboken där febben bor, vi gick ut & dansade
hon är lite lyllos, bara en liten bit från hennes lägenhet ligger vattnet & på andra sidan 10 min bort ligger stan
det var roligt att får lära känna lilla febben lite extra,
lördag, hängde vi mest runt som 2 degklumpar
framåt kvällen blev det middag, det kom det tjejer från alla håll & så jennys kille förstås
en av tjejerna frågade varför vi drack så mycket, ja det frågade jag mig själv på söndagen när jag var så sjuk så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, jag slumrade till på en parkbänk i en´ån halvtimme, tänk att jag gjorde det igen, otroligt!

jag provade förresten & översätta det jag skrivit till engelska på google, väldigt roligt

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för i lördags & söndags haha! =) Vi får se till att ses snart igen!

2009-09-01 @ 15:45:27
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0