And She Knows Just What It Takes To Make A Pro Blush

killen som sitter i baren är något av det finaste jag vet, jag önskar att få träffa honom någon gång


Bina springer runt & packar alltid lite sen,


för idag ska jag till soho och shoppa, & jag vet exakt vad jag letar efter
eftersom jag vart fattig hela veckan, blev jag överlycklig när jag upptäckte 440 färska dollar ligger & ruvar på kontot
mamman hade glömt & ge mig pengar förra veckan och det har ju inte jag koll på, är där pengar så är där,
det fashinerar dock min riktiga mamma att jag aldrig vet hur mycket money jag har eller vart jag har dom, så när jag plötsligt hittar en massa pengar gömda lite här och var, blir jag så glad så glad & lever på det hela dagen  


färdig!


hejdå! puss & kram ses på stan
ha en bra morgon, eller eftermiddag blir det ju


Kommentarer
Postat av: Rojje

HaHaHa!!! Precis den bild jag har fått av dig. Så härligt spontan och glad i livet. Din mammas första tanke när hon läste om dina tre dollar på banken var att skicka pengar till sin dotter.... men oj där i lådan låg det pengar Det löste sig! Hoppas du får en härlig shoppingrunda i soho Bina!

2009-09-19 @ 23:48:45
Postat av: mammie

..älskade dotter!!

Vad skönt att det löste sig med pengar..

inget förvånar mig längre när de gäller dig!

Hoppas du har haft en kul helg i NY och att du har några dollar kvar till nästa lön:)

Idag åker jag på utbildning till Norrköping, kommer hem tisdag kväll..hörs då..puss puss..sockertuss..

2009-09-20 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0