Tack Snälla Bankman

Okey så jag fick ett brev från banken i fredes men jag brydde mig inte om att öppna det förrens imorse.
Vilken härlig start på dagen!
Jag har ju haft lite pengatrubbel på senaste, trodde att någon hade fifflat med mina pengar när jag lämnat mitt kort öppet på krogen, men det visade sig att det var min skolavgift som blivit dragen ganska mycket i efterhand.
Jag var även $ -110 och det måste man betala för, så i brevet förklarade dom vänligt att jag har en avigft på 150 $ att betala, ja men tack då!

Jag blev lite ledsen och tänkte, jag ska iallafall åka & kolla med banken ifall allt är draget nu & inga fler spännande överraskningar bubblar upp.

Jag tänkte lite att när ska man använda sina vackra hundögon om inte vid sådana här tillfällen, mannen satt & muttrade, knappade på sin dator i 5 minuter & så vips! hade jag mina pengar tillbaka 
there you go miss
då åkte jag till dunkin donuts och firade
så kan det gå 

Kommentarer
Postat av: bina själv

Så det var du din lilla korv, mamma frågade vem det var som skrivit kommentaren så sa jag det är ju min lilla sara. Det måste du absolut göra vi ska raca fram på våra cyklar som riktiga bikers. Haha ja lövet ja, lövet har ju praktiskt taget dubbdäck, och så vips swischh ligger du på isen med skolböckerna spridda omkring dig..haha glömmer jag aldrig det!



Ami när gjorde du pankisar till melissa? Pizzorna var seriöst i klass med palermo, nästan äkligt gott.



Mammi du är beautiful, sådan mor sådan dotter som du brukar säga ;)

2009-10-06 @ 01:11:07
Postat av: Jenny

Ska vi forsoka ses i veckan?

Har noll mottagning i huset idag med mobilen.

Miss you.

2009-10-06 @ 03:58:37
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: mammie

kunde knappt tro det jag läste..du brukar säga att "pengar e´inga problem"..jag tänkte att du skulle lära dig något av detta, men se så blev de inte..för det löser sig visst alltid för dig..hmm..

saknar dig min sockertuss..puss

2009-10-06 @ 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0