Soffsurfing Och Längtan Efter En Tvåhjuling

När det är höst så hör det ju liksom till att åka ut och cykla, handskarna på och väskan i korgen, kalla röda rosiga kinder, kanske sara eller filty kommer med mig & jag fick sån längtan idag (jag har inte cyklat på ett helt år) så det är något av det första jag ska göra när jag kommer hem, efter den 9e december kan ni se Sabina cykla runt i Sölvesborg igen, härligt va ..

härliga kvinnan sigrid som jag träffade igår berättade för mig om couchsurfing, och jag blev helt såld, så nu är jag medlem
vilken genialisk ide liksom

"Vi strävar efter att göra en bättre värld genom att öppna våra hem, våra hjärtan och våra liv. Vi öppnar våra sinnen och välkomnar kunskaperna som kulturellt utbyte möjliggör. Vi skapar djupa och meningsfulla kontakter över oceaner, kontinenter och kulturer. CouchSurfing vill inte bara ändra sättet vi reser, men hur vi förhåller oss till världen!"

Tänk om någon skulle vilja komma och hälsa på mig i Sölvesborg, va spännande det hade varit!

Kommentarer
Postat av: bina själv

åh vad glad jag blir, men vem är det som saknar miiiig & som vill att jag ska komma hem?

2009-10-05 @ 04:12:30
Postat av: mammie

Den bästa födelsedagspresenten!!!!Saknar dig, vackraste dotter!!!

2009-10-05 @ 06:55:49
Postat av: Anonym

iiiii de är ju lilla jag.....som ska reparera hojen tills du kommer. synd att jag inte har kvar lövet, den hade klarat vinterväglaget perfekt det var ju typ dubbdäck på den

2009-10-05 @ 17:01:07
Postat av: filty

jag har en lila springare här i lund som söker en snabb polare. Typ du o din hoj? :)

Alltid så mysigt o cykla med dig om somrarna, men det får bli summer of 2010!

2009-10-14 @ 21:13:19
Postat av: Sabina

Filty I love you!

2009-10-15 @ 04:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0