Okt. 4, 2009

där står jag en fredagkväll och steker pannkakor, fast det gör jag gärna för jag vet att småflickorna älskar dom
jag skyller på stekpannan men det blev tjocka ihopklibbade klumpar istället, men dom var goda ändå
njuter av varenda sekund med tjejerna för jag vet att snart ska jag lämna dom, och det börjar kännas lite i hjärtat..



lördag
åkte jag in till linda igen, jag hittade henne på facebook typ, så blev vi vänner, är inte det fint då?
vi hämtade upp mat och sen gick vi hem till hennes lägenhet och groggade  
mötte upp sigrid, som jag faktiskt delar några bekanta med, världen är då liten
vi gjorde stan tills vi va så trötta att ingen av oss orkade prata längre, då åkte vi hem & sov, vaknade upp till judisk folkmusik
vandrade runt i queens på jakt efter frukost
sen sa vi hejdå
& jag gick vidare för att luncha med tami & flickorna i central park


på 14 th street ligger ett ställe där dom har supergoda pizzor, det är alltid en slingrande lång kö, dag, kväll som natt (ami det var där vi gick förbi)
en av dom godaste pizzorna jag faktiskt ätit med spenatstuvning, jag som inte ens tycker om spenat!



 

Kommentarer
Postat av: Amir

haha, jaså det var gott där! Det är alltid stekpannans fel, var det när jag gjorde pannkakor till melissa med :P Vafan menar dom med den väggen? de kunde varit jag!! kramkram

2009-10-05 @ 12:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0