flera kärleksfulla blickar

jag önskar att vi kunde visa vår kärlek mera öppet, för att göra världen till en varmare och personligare plats att vara på.

ömheten som kommer från hjärtat och ingenting
kräver. sprider värme med små små gester, en
kärleksfull blick, ett uppmuntrande ord

det som gör barnen glada och som betyder så mycket
för gamla människor. som
får ögonen att lysa och gör oss glada. 

men vi vill inte verka löjliga & människor omkring oss kan missförstå oss,
om vi visar dem hjärtlighet.

böckerna & konversationerna jag har med människor omkring mig just nu, stiger mig åt huvudet, men på ett bra sätt..




det är morgon här i amerika, & jag har hela dagen på mig att göra exakt vad jag vill..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbara du, vad fint skrivet!

Ska bli sa harligt att se dig idag antligen! :)

2009-10-22 @ 16:01:21
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: andy

vilka vackra bilder sabina! vaere för kamera du har?

avis på dig som går på fotokurs!!

kramar andrea

2009-10-22 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0