I Love You To Babe!

Igår hade jag min första fotoklass, vi var bara 5 elever så det blev väldigt personligt och avslappnat. Läraren hade bestämt sig för att ha klassen källaren i sitt eget hus, så vi satt i hans studio ett par timmar. Läraren var en gammal man vid namn Frank. Frank hade mycket fina bilder på väggarna, många fina porträtt, porträtt är just vad klassen är skapad för. Just nu jobbar han som bröllopsfotograf.


Helt plötsligt tittar han på mig och säger,
- Förresten du påminner mig mycket om en flickvän jag hade i min ungdom, på den gamla goda tiden, hon var också svensk, vi var hippies & levde i californien.

 
På kvällen hade vi middag med tjejerna mycket trevligt, sen promenerade vi en runda men det var på tok förkallt. Så vi åkte till Fairfield och kollade läget, vi skulle egentligen på en oktoberfest men vi slutade på las vitas istället, mitt favoritställe.





innan jag somnade skickade jag ett meddelande til min lillebror, och han svarade
I love you to babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0