Friday Night, Precis Vad Jag Behövde

Flickan på starbucks ordnade med en liten halloweenfest

pippi långstrump


swineflue, Tami förtjänade första pris


jag vann andra pris..
för om man klär ut sig till kille & fortfarande ser lite söt ut, ja då ska man ha ett pris, sa killen.



jag & tami hängde mest på toaletten, för där var så fint


see no, hear no, talk no


Greta Garbo

Efterfest hos Farah, efter 2 timmars sömn var det dags för min 4 timmars långa fotoklass, & jag hade mest bekymmer med att hålla mig vaken.


Kommentarer
Postat av: Tea

Vilken cutiepie du bleeeev! Riktigt genidrag ju. :)

2009-11-02 @ 15:54:35
Postat av: amir

Du blev lik ändå! såg ut som att ni hade kul. Jag hade med väldigt kul i Hamburg och mossa har säkert kul i Spanien :) kram

2009-11-02 @ 17:47:34
Postat av: Rojje

Grattis till andra priset. Riktigt snyggt. Det var du värd! Superkul med "fancy-dress ball" på Starbucks :D Tamie`s dress var ju swinekul... he he he... nä men faktiskt.. sjukt roligt... he he he...

Din mamma är i madrid och dom har det bra har jag fått uppgifter om. Jag och Amir har precis ätit Cevapcici och ska snart gå på bio. Inglorious Bastards. Ha det så jättebra Bina.

2009-11-03 @ 20:21:52
Postat av: jesso

binot! jag saknar dig enormt mycket. speciellt nu när din hemfärd närmar sig så vågar man släppa saknaden inpå. jag ser fram emot att träffa dig. vi tänker på dig allihop. sötnöt. :)

puss!

2009-11-08 @ 19:20:23
URL: http://jesswylde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0