websterhall tonight

Häromkvällen så träffades alla tjejerna på stranden för att se solnedgången, så himla mysigt!

En av tjerna har en kille på g så han ville imponera & tog med sig enorma mängder mat och snacks & grejor, hur bra som helst, så det blev bbq party istället. Men denna killen alltså vilken jävla gris, jag var jätteirriterad hela kvällen, ville ta av mig min sko och slänga den i huvudet på han!


Igår kväll åkte jag & Nora ut till en fiskrestaurang vid hamnen, det var den härligaste sommarkvällen jag hade bara mina jenasshorts på mig & en tunn tröja, vi beställde in mat & dricka. Stället påminde lite om dagmars om somrarna, fast inga galna listerbor såklart, men om 2 veckor börjar dom med liveband så det blir skoj!


Ikväll ska vi in till Manhattan "girls night out" först middag sen till Webster hall i East Village, "gathering place for the people of New York City since 1886" det ska tydligen vara en väldigt fin gammal byggnad. Oh jag är väl glad för det va?

Så nu sitter jag & Nora och försöker lista ut hur vi ska ta oss hem imorgon bitti, första tåget går halv 6.


Håll tummarna för att jag inte blir smittad av svininfluensan!

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Therese Östberg

Oh det låter jättekul, ha en härlig helg! Inte alla som "åker in" til NY och festar till det där inte. Själv blir det hemmakväll med Robinson (vi festade faktiskt ons,fre så nu får det räcka!) Puss på snäckan

2009-05-23 @ 18:49:03
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: felicia

Hej å hå. Fan vad gott o kunna slira in till NY bara sådär...Själv får man nöja sig med lund och robinson ikväl..shit, känns som ja o tea lever samma liv fast i olika städer. hahaha.

pusspuss

2009-05-23 @ 19:05:41
Postat av: Sara

bina, nästa vecka är rocken. Det kommer svida extra starkt i mitt hjärta att du inte är hemma med mig då. Jag har ff hela helgen, och jag vet att du och jag skulle tagit bussen hem på natten efter en hel dag på festivalen o gosat ner oss skitiga om fötterna o gungat oss till sömn i min säng. buhh

2009-05-26 @ 16:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0