Route 101

Restaurangen där dom hade karaoke lång mitt ute i ingenstans precis vid vägen, när vi kom in satt orginalen där som väntat & drack öl. Precis som man ser på dåliga filmer, men det var många som var uppe & sjöng. Vi beställde in mat & dricka, det går bra & göra så en tisdagkväll om man inte har bättre för sig!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, det är ladies night på biljarden, kanske!


Förresten nu har jag bokat min Californiaresa..wiiii... den 4 juli åker jag en vecka!

Det är jag såå glad för, sen är det en vecka imellan tills min mamma kommer, och tills dess är det 9 veckor, jaja gör det samma!


Hej hej


Kommentarer
Postat av: Therese Östberg

Karaokenight - vad kuuuul! Ladie's night låter också lovande. Blir det en massa festande tro? Vad härligt med Californien och Rasema-besök :)

Saknar dig din lilla råtta. Kram

2009-05-21 @ 11:24:15
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0