south africans, brazilians, french girl, germans and me sweden.

                                                              
    Min lillebror är jättebra på att luska fram fin musik, kings hittade han redan oktober
förra året, jaaa jag sa ju han var bra på de!




På torsdagskvällen ringde jag & väckte mammis, just då ville jag bara åka hem. Jag har vart lite nere eftersom ännu 2 av mina bästisar åker hem denna veckan.


Men så hux flux trolleri på lördagsmorgonen så hade vi brunch på byns diner & då bara ramlar det in tjejer, & trevliga sådana också, ingen var väl gladare än mej..

Fredagen var vi ute i Stamford jag var chaffis, jag har inte varit ute där sen Janina lämnade, så jag träffade på lite gamla profiler, karim var där (killen som jag & janina hängde med ett tag) & lilla latinokillen energiknippen, som tydligen köpt en lägenhet i sjävaste köpenhamn, jag var så lycklig & få träffa dom igen.

Sist jag & J var ute så gick vi fram & kramade om lillkillen men han verkade mest besvärad & vi tänkte va fasen är hans problem då, men det visade sig att det var tvillingbroren, den riktiga killen var ju i köpenhamn & dansade.


Ja så denna helgen har varit full mede akriviteter, jag var hemma & sov annars har jag & bladet (min bil - döpt efter saras gamla racercylkel hon hade i 7 an - den som skulle ha vinterdäck - sekundensenare halkar hon - och jag måste skratta ) varit ute & kört järnet från morgon till kväll, hur kan det vara möjligt & glida en hel helg på det viset?


Lördag var det min tur & dricka, dom andra tjejerna skulle på bio men jag kunde inte tänka på annat än att åka hem ta en colagrogg, sätta på lite kings of leon & fleetwood mac, & göra mig iordning i egen takt, precis som en lördagskväll ska se ut!

2 tjejer som jag träffat i max 1 timme under dan kom & hämtade mig, så åkte vi ut, sen när händer sånt då?


Söndagen hade vi stort möte & då träffade vi ännu fler tjejer så vi var väl ungefär 9 stycken som hängde tillsammans &  jag kan inte förstå hur det kan gå så snabbt att lära känna nya männsikor, efter en helg tillsamman så är vi nu goda vänner, så nu känns allting jättebra igen!

Vi avslutade kvällen med middag & sång & musik i kyrkan (spelade värsta rockmusiken fast med jesus, god, blood and things), så jag sjöng med för full hals, jodå!







Träden i Norwalk var så otroligt fiina, som stora härliga fluffiga duntäcken, ser inte lika fint ut på bilderna, men jag hade bara lust på att klättra upp & lägga mig på en gren & sjunga sånger!














Kommentarer
Postat av: Tilda

oj oj oj, försöker hämta lite luft, skrattde intensivt när jag läste om Bladet.(tydliga bilder gjorde sig påminda)Puss

2009-05-06 @ 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0