i was 16 when i met philipp

my heart stopped beating for a few seconds



Idag är det valborg och varenda jävel är väl på fest & roar sig..kollar på brasan!

Här sitter jag på andra sidan jorden, och råkar få för mig att kolla igenom gamla mail


25 mars 2004

philipp killen som jag träffade på en nattklubb i rostock, det var krasch boom vi blev jätteförtjusta i varandra, vi satt & såg på stjärnorna & pussades jag var 16, han mycket äldre ..så dumt  



vi sände kärleksbrev till varandra ett långt tag, han flyttade till kapstaden, en dag fick jag ett brev där det stod att jag skulle titta upp mot stjärnorna vid midnatt en kväll, & han skulle göra samma sak och jag var så förtvivlad för jag visste inte vilken tidsskillnad det var..
tittar man nära ser man att det faktiskt är jag på bilden som han håller i,
en dag blev det bara tyst och vi hördes inte mera

kom & tänka på honom och blev bara så nyfiken på hur han lever sitt liv just nu..

pust 
 




Kommentarer
Postat av: Mischus

Åh Rostock det hade jag nästan glömmt! Vi lyckades ju bägge ganska bra den kvällen;)

Va fin du va på bilderna på FB! som en prinsessa.

Att du inte skickar ett mail till honom o ser om han har mailadressen kvar, man vet ju aldrig vad som händer...



Saknar dig pussar

2009-05-01 @ 19:23:20
Postat av: Tea

Ha ha ha, helt ur inget kom jag att tänka på HorseJack! Då började jag le och tänka på dig.

2009-05-03 @ 21:57:38
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: Tilda

Hej Kapic!

Tänka att jag hittade dig här tillslut, har tänkt så mycket på dig att du inte kan ana!!!

Skönt att se att du lever å inte bara höra det från andra. Här får det bli många besök framöver! har bara hunnit kolla mig runt lite grann ville snabbt få iväg några ord, men guu va fin blogg=)

Saknar dig!!

Puss

2009-05-04 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0