Fridays mission, lets go to the pub

Det här inlägget..saker har ingenting med varandra att göra men så är det ibland!


Sara min lilla älskling, kommer du ihåg förr i tiden, fast det var du som brukade stå utanför mitt fönster & vissla jag hörde alltid dig! Eller när wille satt i blöjan i fönstret mitt emot, & jag nästan dog för att han var världens sötaste unge, när vi brukade vinka godnatt tillvarandra, & våra planer på en lina mellan våra sovrum så vi enkelt kunde skicka små söta hälsningar till varandra..
Miss you! ahh jag är så blödig nuförtiden att det är läskigt..

 




gav lillbrossan instruktioner på hur man gör falsklegg innan, enkelt busenkelt, fast det är ju ett tag till innan han kommer, men som ja brukar säga det är bättre & vara ute i god tig, yeah right!

Fast enklast hade väl varit om han tagit mitt, eftersom vi har samma frilla nu & allt, hehe!


Igår ringde Karim han fyllde visst år, ska ha jäkla partay i NY imorgon, vill gååå, men det var ingen som hade råd, & jag känner inte för att tillbringa kvällen med 15 killar, lite småläskigt!


Fast idag är det fredags mission, vi kommer väl antagligen hålla till på rock´n roll haket blackbear, och lyssna på garageband, yihaa!!


I onsdagnatt hade en flicka fikakalas på las vitas, open mick love that, såg jag en kille mamma som likande pierre, han var med mörk, med långt hår & hade humor! Så roligt & träffa på random peolpe, och bara prata om everything and anything, När stället stängt och polisen kört förbi oss 5 ggr var det dags & bege sig hemmåt!


Igår när ingenvar hemma smugglade jag upp symaskinen på mitt rum, ahh det var så mysigt & sitta och pilla med sånt igen, älskar det, kändes nästan som jag var hemma i mitt rosa lilla myspys rum vi mitt skrivbord där jag satt och grejade långt in på nätterna..lyssna på mauro scocco & peter lemarc...mmmmm



Nu ska jag kolla på nyheterna & sen gå & lägga mig igen.


Kommentarer
Postat av: Therese Östberg

Ha ha, den Mauro Scocco låten är sjukt sjukt dålig ju - det värsta är att jag vet en tjej som heter Sara som har det som sin favoritlåt! Jätteroligt. Vadå har samma frilla, hoppas du menar att Amirs hår har blivit långt och inte att du har gått o klippt av ditt! Blackbear låter som ett skönt ställe, där borde det finnas några fina boys? Om du inte vågar ta hem dem kanske du kan köra det klassiska i-en-låda-under-en-TV-mitt-ute-där-alla-går-förbi ;) Saknar dig strumpan, imorgon kommer alla tre flickorna från SBG (S, E & Tilda) + Filtan hit för en night-on-the-town .. har hittat ett kanonställe denna gången - förra o förrförra tog vi ut dem på dåliga ställen så de börjar bli lite tjatiga. Tänker på dig! Kram

2009-05-15 @ 19:05:34
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: Bina

Tea, faan då, det var väl lite & ta i.. det finns lite känsliga ögon som läser..ähumm min lillasyster exempel..haha!

& jag är seriös jag ääälskar den låten & alla andra låtar också för den delen..hehe!

Mamma sa att ami har jättelångt hår nu, typ som till axlarna om bara mitt kunde växa så fort också, så hade ju det varit kanon!

Ahh ha så möjsigt imorgon då smulan..pussa på dom från miig!

Trevlig helg

sool sooool

Postat av: Sara

men åhhh sötnos, ja jag kommer ihåg!!!nu blir jag tårögd juuuuuu! Det var kul att få prata med dig i går, saknar dig myckemycke! Pussmitthjätegull

2009-05-17 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0