5/6

Jenny & jag, jenny & ja

Vi åkte in till stan & träffade ett par av hennes kompisar,

Websterhall igen

sena som tusan, beredda på, för det första lång kö, spiknyktra & 30 $ bill inträde, så vi gnäller lite på vakten som då säger

- is it this man your looking for

så får vi gå före alla & direkt in vid ett bord där sprit & blannvann står på bordet, varsegoood!

ja men tackar så mycket, det är så det ska gå till, jajjamensan!

resten är lite suddigt, jo jag somnade på mcdonalds ..haha som vi retade marianne för det förra helgen!

lyckades bli dritings & vandrade halva ön tillbaka på småtimmarna vilket kändes som 1 minut..

ramlade direkt i uppesäng på hostel, & somnade bums

                Denna bilden knäppte någon vimmelfotograf utan att jag hade en mista aning om det, hittade den nyss!
                      (ursäkta min jävulusiska pudelfrisyr, det ser för jävligt ut & jag vet om det, men jag vågar bara inte gå till frisören här, för jag minns sist när maria klippte av mitt hår jag var 12 och skulle precis sluta sexan, jag var så arg att jag ville slå hennes son som gick i några klasser under mig, jag är inte så mycket aggro men när det kommer till mit hår, då jävlars)







Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0