2/6

Har precis varit på dejt med 2 svenska tjejer, jag fick deras e-mails & så tog vi en caffe idag!

Superhärliga, verkar vara lika törstiga på livet som mig, på fredag ska vi antagligen till Manhattan tillsammans, och deras vänner från New Jersey.

Va jag är lycklig, va jag är lycklig, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag...lalala

Jag är ledsen för att jag inte får gå på sista söndagspartyt när håkan kommer & allt, men just nu gör det inte så mycket!


Opa är hemma igen, han har varit på långkryssning i Europa, han hade med sig lite av vad som sägs vara världens finaste chocklad, från belgien tror jag bestämt det var! Mmm...


O Bailey har blivit klippt, han ser inte klok ut hundstackar´n, han är inte söt alls längre, eller joo han är min lille bebis! Jag har aldrig varit med om kelnare hund, men han ser fortfarande förjävlig ut!


Nu ska jag ut & sola lite innan kidsen kommer hem!

Ha´re


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0