19 juni

Glad midsommar!
Jag har bakat jordgubbstårta till flickorna för dom slutade skolan idag, hur god som helst!
är inte jah en söt nanny så säg =)
knytit sötaste kransen av plastblommor
o det bara regnar & regnar superdeprimerande

jag jobbar till 6 imorgon vilket suger jävla hårt om jag får säga det, missar picknicken i battery park, kommer vara hur mycket svenskar som helst där ju!
fast jenny har fixat pojkfest & inte vart som helst utan mitt allra bästa favoritställe Soho..en kille eh (man) kanske jag ska säga allvarligt talat bor där..yihaaa lets party...oh vad jag vet har han köttbullar
sen ska vi vidare till ballroom där adam tiensta ska spela ..och det kommer bara vara massa swedes överallt, det är nästan så jag måste hoppa när jag tänker på det!!
klassiska problemet, jag har inga kläder, ingen tid till o shoppa..let´s go naked!
vi behöver varken vara uppe tills morgonen för att ta tåget hem eller boka hostel för vi får sova hos Feben, perfekt!
fast dansa till det blir morgon gör vi nog i vilket falls om helst, så vad gör det, vem har tid & sova när det är helg? inte jag!

Kommentarer
Postat av: Rojje

Vi önskar dig en underbar midsommarafton! Är det ni i familjen som firar eller gör man det i USA oxå? Jordgubbstårta till flickorna var gulligt av dig. Mammie fick en tår i ögat ;) Hon hälsar att du är den sötaste nanny i hela Världen!!!

2009-06-19 @ 13:22:38
Postat av: Therese Östberg

Hej lilla vän .. du behöver inte bekymra dig. Jag sitter ensam i midsommarkvällen och firar knappt, jo lite vin och en jordgubbe blir det nog. Vädret är sisådär och de där vilda midsommarfesterna känns som bortblåsta. Låter fint med svenskfest i Soho :)



Glad midsommar i allafall, vi får ta igen det nästa år. Kramis! (Förresten använde jag uttrycket "fucking deprimation" häromdagen, det var längesedan!!)

2009-06-19 @ 18:21:03
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0