well I'll try and explain...

vi var först upp!
ännu mer sightseeing, dagen lång..




vi tog oss högt, högt upp i top of the rock 


så utmattade, så vilopause passade fint


lunchade i centralpark


& så åkte vi på kändisfest där vi minglade loss riktigt ordentligt..


tillbaka på hostelet för lite vila, jag bytte om till den finaste skjortan någonsin
middag & sen öla med jenny


vi väntade, & mamma började bli trött så jag, följde henne tillbaka
jenny kom & hämtade mig i en "yellow taxi" underbart
vi åkte till samma gata som vi brukar hänga på, skillnaden var att vi oftast redan fått i oss lite dricka & då har man ju oftast kul i vilket fall...
men nej det blev inte kul ..och vi gick från pub till pub
tillslut såg vi ett gäng killar som liksom inte passade in i omgivningen, så vi gick fram & började prata
vi fick följa med dom till ett ställe, jag var så lyrisk, det var liksom som en liten superhemlig klubb, en helt vanllig dörr (man var tvungen att ha en hemllig kod för att komma in ) så gick man ner för en trappa, jag hörde the cure på högsta volym & minns jag bara tänkte det här kommer bli bra, litet litet ställe med bara massa underbara männsikor som dansade till all möjlig indie musik, jag var bara sååå lycklig

kvällen slutade med att jag satt i en fin soffa i ett mörkt hörn & pussades med en av pojkarna, jenny satt på andra sidan även hon med en ung man i sina armar.
helt underbart, har jag väntat länge på
när mamma har åkt hem ska vi träffas igen..



Kommentarer
Postat av: Therese Östberg

Åååååh!! Det kan vi nog kalla en MAN alltid :P Vad härligt, en musiker dessutom! Äkta bohem precis som du :)

2009-07-30 @ 10:50:04
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: Amir

Yeah! maby there is love in the air. Det ser ut som att mamma och whoppy (lr vad hon nu kallas) hade varit ett bra radarpar. Mamma! du kanske ska hitta dig en afrikansk kompis!

2009-07-30 @ 17:23:20
Postat av: Rojje

ahh... Vilka Bilder! Kändisfesten var ju hur kul som helst! Jag skratta rakt ut :D Bina o Jonny passar sååå bra ihop och Rasema ser ut att ha världens diskution med Oprah!

2009-07-31 @ 08:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0