sista junidan

Nu har jag varit här i 6 månader, hälften av tiden har gått, så snabbt!

Det går väldigt bra att bo hos en annan familj, men man måste ta en del hänsyn, det kan vara ganska jobbigt men jag vill ju inte vara i vägen liksom.
Förra veckan åkte familjen till Finland så nu är det bara jag & vovven, och det är faktiskt så himla skönt! Jag hade nästan glömt bort hur skönt det är att bara vara, helt själv.

Så jag har haft ett par sköna dagar på stranden, tjejerna har varit över, & jag har ett och annat och pyssla med!

På lördag åker jag till Los Angeles, jag vet inte om jag nämnt det innan men jag har iallafall bokat en veckas trek till california.

Vi startar i LA, San Diego, Grand Canyon, Las Vegas och avslutar med San Francisco.

19 personer i gruppen och det kommer vara 2 vans, det pirrar lite i magen när jag tänker på det.

Jag har redan börjat packa för den här gången ska jag inte vara ute i sista minuten, fast nu är klockan läggdags!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sabinibiiin du kommer ha saa skoj! :)

Ar avundsjuk!

Hor av dig sa ofta du kan & uppdatera.

Pusspuss

2009-07-03 @ 13:34:00
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0