City of angels

Springer runt & studsar, packar det sista & det bara pirrar massa i magen.




såndär sak som jag aldrig skulle gjort innan åkt iväg på backpacking 1 vecka utan att känna någon, det är helt fantastiskt, vilken frihetskänsla!

Vi ska köra vägarna upp & ner, lyssna på bra musik och uppleva allt som bara går att uppleva på 7 dagar. 
Spatsera omkring på gatorna, fort,  för att hinna med allt, sova på motel längs vägarna, stanna för middag på diners & jag lovar jag ska ta massa med foton.


Nu bara väntar jag på att klockan ska bli 3 så jag kan köra iväg vovven till dagiset, sen ta första bästa tåg till Manhattan där jag ska spendera natten.



ha så roligt jenny & gänget i DC, lotta & bella i wilton,
o alla mina love ones hemma i sbg, det svider pyttelite i hjärtat att ni är ska dansa nätterna långa på torget till "ooo det ligger i luften" med ledin, utan mig!


so long


Kommentarer
Postat av: Patrik

Direktrapport Killebom! Torsdag: Fylla och flera slagsmål på Altona. Fredag: Fylla och flera slagsmål på Altona. Lördag: Fylla och flera slagsmål på Altona. Dessutom snackade jag blogg med din mor och åt en pizza med din bror. Båda lever och mår bra. :)

2009-07-06 @ 00:45:47
URL: http://pudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0