Ice skating & Ice cream

Idag har jag varit och åkt skridskor med flickorna. Verkligen kul, och det var deras andra gång så jag fick känna mig riktigt duktig för en gångs skull! Nästa gång åker vi till en utomhusbana som ligger precis vid havet, jag och M hittade den häromdagen när vi var ute och körde.
Två svenska tjejer Lina & Lina, faktiskt, var och hämtade upp mig så vi var ute och körde en runda, sen träffade vi 2 andra tjejer även dom från Sverige, käkade världens största glass tror jag!
Jag måste verkligen köpa mig en ny camera någon dag!

Idag har jag haft tid & tänka lite, jag bara fick en rädd känsla över mig! Jag är så långt ifrån lilla mamma.
Det kommer ta ett jäkla tag innan jag börjar hitta här, och jag hoppas verkligen att jag kommer lära känna lite folk häromkring! 
Men känslorna skiftar hela tiden, ibland undrar jag varför jag gav mig in i detta, men det är ju jag i en nöt, så fort någonting bli minsta lilla jobbigt så börjar jag skruva på mig!

Tänkte träna lite imorgon men såklart så är det ingen yogaklass, eftersom familjen är medlem i YMCA träningscenter, så blir jag ju med det, väldigt bra.

Det blir lite av allt här, men sån är jag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0