Sunday


Gjorde iordning mig tidigt idag, tog på mig massa varma kläder eftersom det brukar vara extra kallt på något vis inne i New York. Jag skulle hämta upp Lina & gänget vid hennes hus, jag åkte exakt samma väg, som jag gjorde igår, försökte följa kartan, men huset fanns inte där helt omöjligt!
Jag måste helt enkelt bara ha haft jävligt tur när jag körde hem igår kväll & hittat någon genväg genom skogen, som jag absolut inte hittade idag! Det var lite lätt panik med eftersom en tjej skulle med flyget. Jag körde runt runt, tills jag blev helt tokig, med telefonen tryckt mot örat med Lina i andra luren, trots att det är helt förbjudet att köra & prata samtidigt. 
Skulle just ge upp när dom kommer körandes, då hade dom kört ut för att leta efter mig! sjukt! Vi körde fort som fan, (tur att inte snutarna var ute) men missade ändå tåget, det löste sig tillslut ändå!

Annars har jag haft en helt underbar dag, perfekt promenad väder!
Vi försökte gå så mycket som möjligt, så många underliga människor överallt, jag älskar´t.

Mom and Dad hade gjort god middag.
Imorgon
Min första jobbdag, vilken egentligen inte är så jobbig. Kl 6 går jag upp för att hjälpa kidsen iväg till skolan sen är jag ledig fram till 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0