Canon EOS XSi

Tadaaa!!
Äntligen min, och jag är så lycklig!
Hon kostade en förmögenhet, jag har ingen försäkring eller någonting, så händer det henne något hoppar jag!

Nu kan jag ta fin fina bilder!




Idag träffade jag med Lina från orentation över en kaffe på Starbucks i Stamfords mall. Det kändes skönt att äntligen träffa henne igen, vi flög ju trots allt hit tillsammans och bodde ihop dom 3 första dagarna!


Vi skulle egentligen åkt till open mick på Las Vitas ikväll, men jag jobbade ganska länge så vi hoppade. Las Vitas är ett väldigt litet fik där det oftast samlas alldeles för många ungdomar. En kväll var det ett gäng killar som körde akustiskt, den ena unge mannen var fin, precis i min smak. Men honom lär jag väl aldrig se igen.


Kommentarer
Postat av: Bina

Svar:

Jag vet inte hur man sköter en blogg egentligen, med att svara på kommentarer och allt men jag antar eftersom den är min kan jag göra hur jag vill =)



Tezz

Bra jobbat att du hittat hit till min lilla skattgömma, har gömt den mycket väl så att bara mina allra trognaste ska hitta hit. Och du är en av dom, bra va!

Huset – that house has a story for sure, jag minns det som igår!



Ami

Jaha så det är lillbrossan som ger livserfarenhetstips nu, jodåså´atte! Haha

Saknar dig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0