First workday

06.00 är ganska tidigt, jag hjälpte kidsen med lite av varje, och lämnade av dom vid skolbussen.
Sen var jag praktiskt taget ledig tills klockan 2.30 hade jag flickorna till 6´ så det är ju inte så hårt!

Fick reda på att Lina ska åka hem, och det tycker jag är sorligt!
Jag har haft en "saknar alla hemifrån otroligt mycket" dag, under 2 minuter kunde jag inte andas ordentligt, första gången sen jag kom hit. Men ingen har sagt att detta kommer bli enkelt!

Mamma berättade att Ami hade gjort det mesta av buffen som dom haft på Nyårsfesten i Idre och att han fått applåder, det gjorde mig stolt. En annan dag hade han bakat bullar, jag kan tro att han bli poppis däruppe!

Nu ska jag försöka ta mig igenom andra säsongen Gossip Girl.
God natt! 


Kommentarer
Postat av: Amir

Tjaa! Va kul det låter. Klart man blir populär när man kan laga mat :P Har du lärt känna mycket folk? Trivs du i familjen? Allting kommer med tiden, Kram Amir.

2009-01-08 @ 18:17:05
Postat av: Tea

Hej lilla sockermamman! ÄNTLIGEN har jag hittat bloggen! Har letat som ett djur. Du är duktig du, ute i stora världen :) Skrattade när jag läste om din biltur, hahaha jag kan verkligen se mig dig sittandes i bilen svärandes och leta efter huset som var borttrollat. KRAM!

2009-01-08 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0