sabina look with your eyes open

Jag hittade en bild på mig & josse på hennes blogg..

Nu äré Lördag eftermiddag..

Hundtränaren Mario (han liknar faktiskt mario bros när jag tänker efter) har varit här idag igen, så nu har vi övat promenad, så nu kan jag äntligen ta ut stora hund på en walk.

IgårkvälIl hade jag och en spontankväll..

Vi visste inte vad vi skulle hitta på, och det var svinkallt så vi tog bilen och körde ner till byn, ställde oss på en parkeringsplats och funderade på vad vi egenligen skulle hitta på.

Jag kom på att Hanna och en "ny" tjej var på mallet i stamford och vi var jättehungriga på Panda express (världens godaste asian-food, orangechicken) så det passade ju bra att åka.


Dom skulle på bio, så var det bara jag & Janina igen.

Mallet stängde så jag hann inte kolla några kläder, det är helt sjukt jag har inte handlat ett jävla plagg sen jag kom hit..så jag har egentligen inget att ha på mig ikväll.

Så vi hamnade i bilen igen, men då hittade vi magazinecafe som hade öppet till 11 perfekt.


Vi ville mest kolla läget på pubgatan, och så blev vi lite sugna.

Så vi gick in och Janina ville dansa, jag var väldigt skeptisk, men hela kvällen hade varit så flummig och fnissig så va fasen. Vi dansade järnet i 3 timmar, jag är så stolt =)

Och vi hade så mycket fun, en kille hälften av min längd (energikällan själv) han dansade upp oss, var tydligen salsa instruktör, så han lovade oss fria lektioner, och ville att vi skulle komma ner till han på Cuba, han erbjöd sig och betala allt, det har jag lärt mig här att folk kryddar ganska mycket när dom pratar, alltså rätt så salt.

Sleepy var en kille som var så full så han visste inte vad han hade asen han var med oss hela kvällen, han såg ut som en söt liten slögångare, mycket roligt.


Vi visste inte vart vi hade parkerat, tog oss jävligt lång tid att hitta bilen.

(parkeringshusen ser ut som i filmer så jag tänker alltid att det ska komma en bil körandes i jäkla fart och dra ner rutan och skjuta hejvilt som i en james bond film liksom)




(Janina ist the best, she ´s just like me in a way fast tvärtom, känns som jag kännt henne för alltid)


ikväll ny


Kommentarer
Postat av: Mischus

Silvstedt-effekten börjar redan visa sig ser jag, lie engelska ord här och var ist för svenska. Hihi!

Härligt at du vågar köra igen iaf, din kompis verkar trevlig och ser nästan ut som dig ju. Ha det puss

2009-02-08 @ 12:45:28
Postat av: Tea

Ni ser ut ha herrans kul, fina bilder på fina tjejer. Filtan har dragit med mig på afrodans, roligt men hemskt med träningsvärk. Kram!

2009-02-08 @ 17:28:21
Postat av: felicia

hej seppO!

Vilka fina pix du har lagt upp! Härligt att läsa din intressanta blogg, du verkar ha det helbra ju!

Saknis! pusso

2009-02-08 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0