snowday

Idag har varit världens vanligaste dag! Jag skulle fikat med Janina på Boarders (fiket med alla jordens olika tidningar) men kidsen hade snowday. Då är dom lediga, sovmorgon eller slutar tidigare det beror på snön såklart, okeey!

Jag skulle jobbat på mina första läxor men jag har inte hunnit med, så imorgon!

Hoppas inte det kommer mer snö nu är så trött på skiten.



Rasema säger:

I hope she is nice to you and your sister..I have to go now..give Sabina a hug from me..Love Rasema

Sabina säger:

You are very lucky to have a daughter like Sabina. I already gave a hug and kiss Sabina misses you so much .Write back .Do you like to ride horses.     Love Kiddo

Isn´t that so cutie...v


Jag har en ny favorit Melissa Horn, lyssnar på henne alltid, hon sjunger faktiskt om sötalillararaunderbara sara, haha jag känner henne!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0