i had a great valentin´s day

Imorse vaknade jag av att flickorna pratade
- Aw thats so sweet, mommy can we wake her up!
Jag hade nämligen en liten överraskning utanför deras dörr, 2 stora fina hjärtballonger , en påse med lindts chockladpraliner och kort som jag gjort själv, såå gulligt om jag får säga det själv.
Nere väntade fler överraskningar, jag fick 2 paket, och ett kort som sjunger, och semlor och, pappan hade köpt rosor till mamman och ja ett stort allahjärtans kalas blev det.

Sen kom Ngoc och hämtade mig, vi skulle på shoppingtur till NY. Vi hade lite för lite tid dock, det var så mycket folk idag så vi fick inte så värst mycket gjort.
Kanske måste åka på ett mall imorgon och ta igen.
Jag köpte i varje fall en cool bh, och en pippi långstrump klänning på urban outfitters, den bästa affären i hela världen, jag skulle kunna flytta in där, precis min smak av prylar.

Och ikväll har jag haft flicksen när parents var på middag, vi myste ner oss i soffan och kollade på Helen Keller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0