how mutch is a lot of money for you?

I felt so bad when I woke up this morning, I didn´t want to get out of my bed.

The dad went away with my car, and when he came back I was so worried about what he was going to say. I mean we did drive the car back home yesterday, but there's a lot of things that has to be replaced. I don't understand the insurance things here in this country, but we will just hope for the best, that the truck driver don't sue me. Then it will be bad, for some how its better to keep the insurance company out, I don't see why, but anyway!

He told me that its going to cost a lot to get the car fixed, I asked how mutch is a lot (but I didn't want to know) a lot is about 5000 $ and I

thought that I was going to faint. I don't even have that mutch money.

Okey but shit´happens, at least nobody got hurt.


I was at my second class today, we stared to take some pictures, it was fun, but I didn´t get it.


now
 bed


Kommentarer
Postat av: Bina

Amir: Jo tack, jag har märkt det! Tack för omtanken lilla bror, jag fick smset väldigt tidigt på morgonen, men vad gör väl de?!



Tea: Äsch jag bara utövar lite living on the edge, ingen fara de väl?! Nej men det var en hemsk upplevelse som jag sent kommer att glömma. Det är himla roligt att köra här, men en del annorlunda från hemma. Tack för komplimangen jag övar och övar, pratar nästan bara engelska, vill nästan inte prata svenska längre det låter så fult.

Nej men det bara känns lite fel eftersom att detta samtidigt är mitt jobb liksom, jag ska föregå med gott exempel för kidsen, det är lite avigt & svårt att förklara, men om du någon gång blir inneboende någonstans så kommer du förstå.



Saknar er alla

Postat av: Anonym

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.

2009-02-03 @ 05:33:32
Postat av: tekirch

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.

2009-02-03 @ 05:33:46
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, lite fans här på bloggen! kan ju snart försörja dig på den ;) Har haft en sjukt bra dag, jobbade, drog till badhuset, hade möte med jobbet sen åt vi middag. När vi sitter på middagen och jag precis fått min mat kommer en servitris fram och säger, - killen längst bort i hörnet bjuder på den här ölen, Då är de några Sölvesborgare som sitter i andra änden av lokalen festar. Sjukt kul :D ha det bra!!

2009-02-03 @ 22:19:26
Postat av: Amir

haha Du har fått fans på bloggen ;D Har haft en sjukt bra dag, när vi satt och hade middag med jobbet så kommer en av servitriserna fram och säger, - killen i hörnet bjuder på den här ölen. Jag fattade inte vilka de var, sen såg jag att de va ett sölvesborgsgäng, sjukt kul. Jag träffade några av dom på ica tidigare på dagen. Hoppas allt är bra! kram

2009-02-03 @ 22:28:38
Postat av: Bina

Amir:

Jo så att´e så är´e! Jepp det är de som är min plan. =)

Sounds like a perfect day for me, nu blev väl jag sjukt nyfiken på vad det var för killar?

Jag är så glad för din skull lillen!



tekirch: Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0