saturday



Jenny & jag jenny & jag, lalalalala ..
tog tåget in till new york, vi kramades under grand centrals vackra tak & jag sa till jenny det här är ett minne för livet så njut, ett ögonblick som jag alltid kommer komma ihåg, sen skildes vi åt, hon för att träffa en underbar pojke & jag för att vandra på äventyr, båda så lyckliga på livet.

jag letade loppor på fleamarket, åt curry på markand som brände sönder mina stackars läppar, och hamnade på smågator jag aldrig sett förut!

stannar i w park för en lemonad i solskenet & råkar hamna vid en grupp äldre män som sjunger hjärtliga gamla godingar
vandrar omkring på ett galleri bland richard avedons vackra foton..
efter många många timmar, börjar jag sakta bli trött
& så bara tittar jag upp & ser "mannen" komma gående mot mig, alltng bara stannade till & båda bara såg varandra i bland alla dessa folk, vad är oddsen på de då?
men oj vad fin han är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0