you´re the boss applesause

Idag tog jag över barnen till franska Marione´s hus, 6 tosiga små barnaknyten sprang runt som vilda, & så jag & M låg och pratade om livet hela dagen, jättemysig tjej, vi bara har så lika tankesätt.
Vi bara stängde ute oss själva & lät barnen skrika av sig inomhus, det behövde dom!
Vi  lagade en hel gryta med spagetti & köttbullar (eller ja vi tog alla möjliga burkar som fanns i skåpet + dom som jag köpt med) en salig blandning så att säga, men det blev kanongott, så satt vi alla som en stor grekisk familj och slafsade i oss, precis som jag vill ha det!
Så åkte vi till poolen & badade..

Ikväll har jag kollat på film med ett gäng tyskar & en sydafrikan, trevligt trevligt!
nu ska jag sätta igång min absolutly bästa godnattfilm ..


Kommentarer
Postat av: Amir

haha, jag ser familjen framför mig. Jag längtar sjukt mycket till att komma! Ska bli svin roligt :D Kram

2009-08-14 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0