bye bye beautiful bella!

Igårkväll träffade jag Isabella för sista gången, jag försökte ringa henne ett par gånger men sen glömde jag helt bort att hon fanns, & båda var så besvikna över att vi inte träffats oftare..för vi lite samma humor (har jag märkt)!



Idag åkte jag & 4 flickor och badade, det var mulet, och när det började regna sa flickorna..
- Sabina we have to go home, it´s raining!
Då tänkte jag på jenny & log
Jag svarade att vi är ju redan blöta så vad gör det mina små vänner!
dom flesta packade sina väskor & skyndade hem, men inte vi..
Så vi badade några timmar, jag har helt & hållet fått tillbaka mitt rena barnasinne, jag älskar att leka, & så gör barnen.
Gladast blir jag när vi plockar fram dockorna, det bara är så mysigt & höra deras röster när dom planerar playdates och matar sina bebisar..
Jag känner mig som en fin nanny, lite som en extra storasyster.. 


Kommentarer
Postat av: Bina själv

Michus

det är precis vad jag har väntat på också, jag kräver ingenting av någon så (har jag aldrig gjort) men lite spänning i vardagen är ju aldrig fel =)

& fånga dagen kunde väl egentligen inte passat in bättre ..



åhh felicia beppo söta gull, dig har jag inte pratat med på evigheter & jag döööööör!

Jag skickar en alldeles egen liten sniff sniff vid halsen, bara till dig nu i skrivande stund, så som vi brukar göra när vi är på fjönthumör!

jag är så glad att jag har er alla & komma hem till, vad vore livet utan er..



åh tack andrea, & jag bli så glad så glad av dina små kommentarer här och där =)

2009-08-13 @ 01:54:00
Postat av: mammie

Jag blir så glad!!

Du är en underbar nanny, flickorna älskar dig..

Som opa sa: att du sprider glädje med din närvaro och ditt leende..älskar dig!!

2009-08-13 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0