so now I know where they all hide

Nu förstår jag varför det inte finns något folk i min ålder här, förutom aupairer!

Vi satt & diskuterade i min class igår & kom fram till att det mest bor barnfamiljer här i detta området.

Varför? Jo för att det är ett av USAs rikaste och säkraste områden, typiskt, haha, nej men seriöst, ganska sjukt ändå. Det är iofs inte så svårt att räkna ut om man kollar på husen och det är faktiskt ganska mycket poliser överrallt!


Erik i min klass jobbar på ett fik och tjänar 8 $ i timmen, så lite pengar så det är löjligt & de funkar ju inte så han bor i sitt föräldrarhem. (han är 26 och har varit nykter i 9 månader & i somras satt han på silverhill) det var det första han berättade för mig, jag lyckas alltid hamna i lustiga situationer där folk anförtror mig deras hemligheter. Jag äger kanske terapeft looken!

Iallafall kidsen skickas till kollege eller university i andra delar. Därför!


Har varit och fikat med carro ikväll, mysigt! Vi har lagt upp lite planer för helgen, så det ser jag fram emot! Tydligen så bor en av mina favoriter i Westport 8 min härifrån, jag har alltid gillat hans smöriga kärleksånger.

han är allt go´& långhårig den där Michael!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0