22 ballonger

Jag älskar & fylla år! Idag fyllde jag 22 och nu ska det firas typ varje dag tills jag fyller 23 tänker jag mig..

men jag kände mig ändå lite sorgsen..
Jag visste att om jag varit hemma hade vi varit någonstans vid en strand & bara varit tillsammans, & min lillebror överraskade mamma med att komma hem igår morgon..då ville jag bara vara där med dom och kramas & prata om allt som har hänt under dom 4 5 månader som gått.

Fast jag ska firas lite närmare här i helgen så det ska bli mysigt!


det kom ett paket med posten!


Jag förstod ingenting, & jag förstår fortfarande inte, jag trodde inte det var någon som hade min adress hit, men jag kände igen handstilen, det var mitt paket, finaste lilla boxen ever, ooo en påse goodis, & spruta parfym i boxen så genialiskt tjejer, då brast det för mig vilken tur att ni skickade med en näsduk! Love you for ever and ever ♥
så fint att jag grät som ett litet barn & sprang upp på mitt rum pappan måste trott att jag var helt tosig!

Men tack tjejer detta gjorde verkligen min dag! & alla gratulationer på fb, det är kanske löjligt men jag känner mig jätteglad, och jag tänker svara på varenda ett litet grattis =) sådeså!

Nu känns det varmt i hjärtat



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Jag hittade ingen version som passade, så jag tog saken i egna händer, ta det för vad det är en godnattsång!
                                                                                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      En fin liten ask.



med godis i

                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 & en fin text med godisar på

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 & fotlänken jag tappade i en yngre mans sänghalm en sommarnatt i juli






mascara på linneduken

Kommentarer
Postat av: Tea

Åh söta du, vilken fin sång!! Du är så gullig. Härligt att asken spred den glädje vi tänkt oss, när jag och Filtan hittade asken o länken på loppis i malmö så sa vi båda direkt att det var perfekt för dig! Klart det ska firas ända tills du fyller 23, ett helt år av fest! :) Puss o kram, sool sool.

2009-04-22 @ 21:48:43
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0