sundayparty with f&f

& här bor jag, helt otroligt!





Denna låten spelas i en av mina favoritfilmer som jag brukade somna till när jag var ungre.

När marc plockar ner en kupolformad lampa och ger den till flickan så att hon kan släppa lös sin lille guldfisk som hon har i en plastpåse, sen tar han hennes hand. Det är så romantiskt att det knyter sig i magen på mig, varje gång!

Mest var jag nog kär i marc för hans röst, visste ni att jag kände igen han på zara i sthlm genom att bara höra han prata. Otroligt det med!


Iallafall anledningen till f & f klippet är att jag fick ett mejl där det stod att på påskpysseldagen på söndag kommer dom som gäster, med sig har dom Andrea Johnson & Martin Stenmarc. Wihiii!!! (JA, jag inser hur kändisk** jag låter nu men det struntar jag i)
Jag satt i klassrummer när jag läste mejlet, ringde direkt till Carro och talade om vart vi ska på söndag. Folk tittade jättemycket, tror inte dom har hört någon prata svenska innan?


Såklart var jag för lat för att göra min läxa tills idag, men jag visste faktiskt inte vad jag skulle göra heller Men när jag vek barnens kläder i eftermiddags så hittade jag en svensk påskhäxa, hon ska iallafall komma till användning.


Jag har också anmält mig, Carro och en tredje person till varje tv programmet, men eftersom jag ska träffa dom på söndag kan man kanske få en personlig inbjudan..haha!!


Idag älskar jag mitt liv igen..


Förresten Es fotbollstränare såg söt ut, kanske ska börja gå på matcherna om lördagsmorgon iallafall ,)


Kommentarer
Postat av: Mischus

Då e vi två som varit kära i den filmen! wiie va det pirrade i min mage när jag hörde den igen o med din beskrivning!

Så nu ska du bli kändis- eller fotbollsfru kapic? inte illa! Lycka till!

Nu har våren kommit här hemma också, satt på bryggan o åt glass i fyra timmar igår innan jag kom på att jag ju skulle plugga....

Tänker på dig, ha det så bra!

2009-04-02 @ 11:21:49
Postat av: Amir

Tjena syrran! Har du anmält dig till deras program? hade varit kul och se dig på tv :D Jag har bara 2 och en halv vecka kvar här uppe, sen ska jag hem. Är sugen på att hälsa på dig, vet bara inte när. Vi hörs! Ha det bäst!

2009-04-02 @ 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0