the hunting in connecticut (but it´s not my house in the movie)

Fredag

På dagen, tog jag bilder till min nya läxa, yogade och lekte med kidsen, så åkte vi på restaurang!


Nokki kom & hämtade upp mig, åkte till mallet för att möta Carro-liina, käkade igen och sen gick vi på bio.

The Hunting in Connecticut, (som egentligen inte alls utspelar sig här, utan i Canada, så dumt) jag skulle mer än något annat vilja hitta ett hunted hus & så skulle vi åka dit och skrämma skiten ur varandra!
Filmen var väl så där, jag var rädd emellanåt, jag grät litegranna och ibland kunde inte jag & carro låta bli att skratta, så jag antar att den var ok, tur carro med tyckte det var kul, annars brukar jag bli lätt ondförklarad när jag skrattar.

Fast jag tror carro ändå var lite rädd ändå så jag erbjöd oss att följa henne till bilen, så hon skulle slippa gå genom hela parkeringshuset själv, så upptäcker vi att våra bilar står exakt bredvid varandra, på ett parkeringshus med 3 våningar och hur mkt platser som helst, tufft!


Jag & Ngoc åkte in till en pub i Norwalk för att dansa av oss lite, fanns ett ställe mittemot som heter Black Bear som hade live band, dom körde riktigt rå musik det gillar ja, men jag tror inte nån vill följa med mig in, synd att inte filtan o gänget va här då kan ju jag tycka!





Kommentarer
Postat av: felicia

Jag hade följt med dig! sakno!

puss

2009-04-06 @ 10:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0