the colors of the city looks just beautiful..

god morgon


pratade me mammis, & mina kompisar var hemma hos mig, så mysigt, men oj vad jag kände mig utanför när dom var i vår nya lägenhet (som jag inte vart i själv ens) & åt jordgubbspaj med min lilla mammi. Men det var kul & höra allihopa på en & samma gång!


snabbt på med pippiklänningen som jag faktiskt köpte på Urban Outfitters ..wihii ..sen fick jag åka!

hann precis med tåget på sekunden, jävlars vad vi sprang (glömde berätta för carro att jag oftast missar tåget) strålande solsken och jättevarmt

promenad & fika i central park i några timmar

sen vidare till kyrkan, jag var helt jättepirrig för att vi skulle pyssla med kändisar, så löjligt jag vet, men jag kunde inte hjälpa det!

99 nittonåringar & vi, folk bara slängde sig över killarna förutom jag & carro som höll på att skämmas ihjäl, men där satt vi utan bilder så sa vi nej nu, något måste göras!

Andreas Johnson var såå vacker men så petite, f&f var sköna som vanligt, och stenmarc..han var het!


vidare till bryant park där vi åt middag, stötte på lina & hennes gäng, & på tågstationen mötte vi emelie & hennes mamma, sjukt att man börjar träffa på folk man känner!











(det var så himla fina färger överralt nu när det börjar slå ut)




(världens tamaste ekorre, det slutade med att en creepy snubbe gosade med den i en halvtimme på bänken bredvid oss för att sedan stoppa ner den i fickan och ta med den hem, seriöst!)













(jag myser in mig hos stenmarc, sorry carro hoppas du någongång kan förlåta mig för att jag klippte bort en liten del av dig ,)


Natti natti

Kommentarer
Postat av: Malin Bert

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med dig?

Haha kändes helskummat att vara hemma hos dig när du inte var där. Men de var jätte kul att träffa din mammi och prata med dig över datan =) Hon har fått jätte fin i sin lägenhet. höll på att skratta ihjäl mig när hon berättade att hon hade gjort din gamla lampfot som ny och du inte alls gillade de =) =)

Haha din mallgroda, som du myste in dig hos kändisen då!!!

Ha de så bra nu gumman så hörs vi snart igen hoppas jag! Saknar dig Puss

2009-04-08 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0